05 March 2013

Hema Postcard rack



I just love ‘Hema’ here in Holland (if you can love a shop??) But they just make a lot of nice things for a very reasonable price. Like this rack for postcards!

The last year you saw more and more postcards racks in the magazines for a high price and suddenly Hema makes a collection of different sizes and colors for a almost give away price? How they do it I don’t know?? But I get so happy and greedy when I shop there, and of course I had to buy one of these racks. Perfect for my cards that I made for my shop. Now they have a place where I can see them and where I easily can take one when packing an order.






3 comments:

  1. Hvor er den fin. Jeg kan se at jeg har flere af de glansbilleder, som du bruger som motiv på dine ting - det er hyggeligt at gense dem.
    K.h.
    Christina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Der er et eller andet ved kenkendelser fra vores barndomstid??? De giver som regel altid et lille smil på læberne. Det gør de i hvertfald hos mig og det er derfor jeg gerne bruger dem. Problemet er bare at de unge idag ikke har noget forhold til dem længere som os fra 60'erne og 70'erne. De skal falde for billerne i stedet for når de ser dem, og det håber jeg så stadigt at de gør :-)

      Delete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)