25 May 2012

Treats!


Emmelie is going to be 6 years old on Sunday and today she was celebrating it in her class at school. 

She was very excited about it and asked if she could wear her new dress already for today. She was shining all over and new exactly what to expect and what would happened at school. 



I had been preparing a fruit snack for all the children with a piece of cheese with it as well. All the fruit I putted in a little plastic bag and in the middle a clothes peg looking like the body of a butterfly. It was again an idea I saw on Pinterest. What you can’t find there? 




6 comments:

  1. Dat is nou een traktatie naar mijn hart-gezond-YES. En wat een mooie jarige-ze heeft iets puurs en ontwapenends. Geniet ervan-xxx-Sil.

    ReplyDelete
  2. Dank je wel Sil. Je hebt helemaal gelijk met de jarige job. Zij is een heel vrolijke open meisje, die zich niet laat gek maken door andere. Puur is zeker de juiste woord voor haar.

    ReplyDelete
  3. Wat leuk heb je het idee gebruikt! Ziet er super uit!
    Alvast van harte gefeliciteerd voor morgen!
    Wij gaan Pleun d'r verjaardag morgen ook vieren dus nu druk
    aan het bakken.
    Fijn weekend
    Bjør

    ReplyDelete
  4. Hi! Leuk dat ik jouw blog heb gevonden! Ik heb deze vlinders ook pas geleden gemaakt toen mijn dochter ging uitdelen voor haar zesde verjaardag. Alleen in plaats van gezonde dingen had ik er smarties in gedaan.
    Wat een super leuk huis heb je en een geweldige werkkamer! Daar ben ik wel een beetje jaloers op. Grappig ook dat we redelijk dicht bij elkaar in de buurt wonen. Ik woon in Heemskerk.
    Groetjes,
    Marielle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Marielle,
      De vlinders zijn echt een heel leuke traktatie omdat je inderdaad van alles in kan stoppen. Bedank voor je leuke complimenten over mijn huis, en Heemskerk is inderdaad heel dicht bij.

      Delete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)