19 January 2012

Magiske Måneder - give away!!

About a month ago I was contacted by Helle Schjønning from Denmark, who has written the book 'Magiske måneder' (in English; Magic month). She is thinking about publishing her book in other countries, and Holland is also on her list. 

Now she asked me, if she could send me her book and let me have a look at it, and see if I thought it would be something for the Dutch people. I was quite honored and of course I would have a look at the book. 

Within a few days the book arrived and I was right away in love with the book (if you could say that about a book?) What a beautiful book, and what a job to make!! It’s a book with 400 pages… so not one of the smallest. 

I tell you!! it is filled with so many great ideas for projects with or without your children. For in the nature or home for different occasions and holiday’s. You can find recipes for a sweet tooth and for different meals plus even one for seducing your husband. But she has also recipes for a good scrub if you want to tread your skin a little bit extra. 

Many of her ideas are coming from her grandmother. She has been spending a lot of time as child with her grandmother Vera, and she was a woman who was always colleting things from the nature and cooking a lot of different food.
 
My girls and I have been looking through the book together and there are so many things that we want to do. The book in divided into months as the title say’s and gives you idea’s for all over the year. With this book you can bring a little magic into your home every month without spending a lot of money. I can imagine that it will be a kind of creative bible for us here at home. A book we will have close to us all the time and see what every month can bring us for magic and pleasure.

But I am not the only lucky one to have a free example of this book. You have the chance as well. Helle will donate one for a give away here on my blog. The only thing you will have to do is as followed:

Become a follower of Dig&Mig (if you not already are) and.. Leave a comment here.
 
That’s all you will have to do this time.
 
The deadline for participating will be Friday the 3 of February.

Underneath you can see a preview of the book.

Nb.For the not Scandinavian people; I am very sorry that this book is only in Danish and with a lot of text and recipes you don’t understand. But if you are lucky the book will come in other languages and then we just do this once more, I promise you.


















 

 





32 comments:

  1. wauw je klinkt zoooo enthousiast! Ik wil wel een kansje wagen. En ook al in het onleesbaar voor mij...... de foto's zijn ook al erg mooi!

    ReplyDelete
  2. Supermooi boek zo te zien, ik wil 'm dan ook graag winnen, volgen deed ik je al!!

    ReplyDelete
  3. Ibland är man glad att man pratar svenska!

    Thanks for the chance of winning the book! It looks awesome! Do you know when or if it will be for sale in any of the internet bookshops that ships to Sweden (just in case I don't win...)

    ReplyDelete
  4. Åh, den bog vil jeg SÅ gerne vinde! Den er så smuk, synes jeg. Så et indslag om forfatteren og var imponeret over, at hun selv har fotograferet samt udgivet (på eget forlag) bogen. Det må være fantastisk at skrive en sådan bog!

    Kh
    Anna - LaRaLiL

    ReplyDelete
  5. Så flot en bog, nogle rigtig dejlige billeder. Hvilken entusiasme der må ligge bag. Den vil jeg gerne vinde

    ReplyDelete
  6. Ik waag graag een kansje op dit mooie boek. Genoeg inspiratie heb ik al gezien. En laat ik nu ook met het Deens uit de voeten kunnen! Fijne dag! Ik zag laats mooie poppetjes van jou in een kinderwinkel in Maastricht liggen! Leuk! Fijne dag! Suus

    ReplyDelete
  7. Den bog står højt, højt oppe på min ønskeliste, så jeg håber, jeg kan være heldig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik doe graag mee. Ik deed al eens mee op een andere blog met een give away voor dit boek. Tweede keer goede keer? En met foto's geraak je ook al een eind!

      Delete
  8. Jeg vil meget gerne vinde. Den bog ser så lækker ud.
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  9. 'k Ben verslaafd aan tijdschriften én boeken... dus.. ik vind het leuk om mee te doen!! (ik durf alleen niet zo goed.. waarom weet ik niet.. 't voelt zo .. het is de eerste keer dat ik meedoe met een give-away ) en ik volg je nog helemaal niet zo lang.. )
    Afijn, één keer moet de eerste keer zijn!
    En dit boek ziet er errug mooi uit!!
    Lieve groet, Herma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lieve Herma, Leuk dat je ook mee doet. Het maakt helemaal niet uit dat je me niet zo lang volgt. En een eerste keer meedoen aan een give away is natuurlijk leuk. Succes!

      Delete
  10. Den bog måtte godt flytte hjem til mig :-)
    God weekend!

    ReplyDelete
  11. ja tak..den bog er skøn og helt sikkert inpirerende..

    koldingkristensen@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Wauw! Wat een fantastische give-away! Ik doe ook heel graag mee.

    ReplyDelete
  13. Den ser spændende ud, den vil jeg da super gerne have:-) Hvad koster den I DK?
    Den ville helt sikkert passe fint ind i vores butik, ligesom i alle andre Skandinavisk orienterede butikker her i Holland!!!!!
    www.huset-design.nl. Vi sælger selvfølgelig osse de super seje ting fra Dig & Mig!!!

    It looks interesting, I would really love to have it:-) What does it cost in the Danish stores?
    It would fit really well in my store, just like in other Scandinavian orientated stores here in The Netherlands!!
    www.huset-design.nl . We also sell the super cool stuff from Dig & Mig!!!

    ReplyDelete
  14. Den er så fiiiiin -havde den glæde at møde kvinden bag på julemarkedet i Horsens i november -og det var inspirerende:)
    Bogen må meget gerne lande hjemme hos mig.
    Kh Pernille
    pemilla@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Superfin bok. Kanskje den vil reise til Norge ? :-)

    ReplyDelete
  16. looks like a good book , have to look for it in Copenhagen

    ReplyDelete
  17. Hvor ser den fantastisk ud! Vil meget gerne være med :D
    Venlige hilsner, Line

    ReplyDelete
  18. Den bog ville jeg da ikke have noget imod at eje - så jeg deltager straks ;D

    ReplyDelete
  19. Uh, den vil jeg meget gerne vinde! Tak for at du lige huskede på din give away, læste indlægget på mobil første gang og fik aldrig lagt en kommentar!

    ReplyDelete
  20. Jeg vil VELDIG gjerne vinne denne boken, og krysser alt jeg har!!!
    Hjertelig takk.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  21. Håber på lidt "magi", til at vinde.
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    ReplyDelete
  22. jeg SKAL vinde din give away!!!! jeg MÅ vinde din give away!!! Jeg har længe været fast læser hos dig - jeg har fået ny blog i mellem tiden, for den gamle gik hen og blev syg og døde! Men jeg vil så gerne være med!

    kom forresten forbi...hvis du lyster :)

    Kh sarah

    www.mimiego.blogspot.com

    tidligere kundikkedarer

    ReplyDelete
  23. Den har jeg tænkt på at ønske mig siden den udkom....fik den desværre ikke til jul, men måske jeg er heldig her :-)

    ReplyDelete
  24. Nøj da var jeg vist heldig, for jeg har da lige misset din skønne give away. Heldigvis nåede jeg det lige i sidste øjeblik.
    Krydser fingre....
    Knus

    ReplyDelete
  25. Håber at heldet følger de tossede...nemlig mig... ;o)

    ReplyDelete
  26. Ja tak, jeg deltager meget gerne :o)

    ReplyDelete
  27. I hvor er den fin. jeg deltager virkelig gerne

    ReplyDelete
  28. Kan ik nog net meedoen??? ;-)
    Hierbij mijn poging, want zo'n prachtig boek wil ik natuurlijk wel winnen!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry!! Je bent net te laat. Hij is net getrokke. Volgende keer beter!

      Delete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)