22 November 2011

I wish



I wish I had much more hours in a day,
I wish I had time to make some new clothes for my girls,
I wish I had time to design some new things,
I wish I had energy to go a step further with Dig&Mig
I wish I never have a headache again
I wish, I wish I wish!!

Do you recognize this feeling? I really have so many ideas in my head at the moment, and I just don’t have the time to work it out. Every time I think:” Yes today or this week I have the time” then something else is coming on my way, which needs to be done first. 

Like orders I get from shops. Please don’t get me wrong!! I am so very happy that they want my products for their shops, honored!  But when they place an order, they want it as soon as possible and then they turn my agenda upside down.  

It would be nice sometimes to be able to plan a bit further ahead in stead, but I have a feeling that that is not going to happen in this business. 

So this week I keep on working on my known products like these you see here below, and I am feeling proud off the idea, that my things are reaching more and more boys and girls around the world. 

Hope I very soon can show you some new things. Have a nice day.








10 comments:

  1. Jeg kender godt den der trætheds-følelse man kan få over sine egne designs, hvor trangen til nyt bliver overvældende. Og så kan det være noget så træls at arbejde med de gamle sager, selvom der kommer ordrer. Men jeg syntes nu at dine designs er noget så fine, så håber du bliver ved med dem lidt endnu :)

    ReplyDelete
  2. Kjenner meg også godt igjen, lykke til med å finne litt egen-tid!:)
    Glad jeg fant denne bloggen, du lager så mye fint!

    ReplyDelete
  3. Tak for jeres søde ord. Det er godt at høre, jeg ikke er den eneste der har det problem, og Julia jeg skal nok fortsætte med mine ting. Det er bare meningen at der kommer lidt udskiftninger her og der.

    ReplyDelete
  4. Herkenbaar! Ik zou dat ook wel willen.... meer tijd, meer ruimte, minder moeten en meer vrije creativiteit.... Prachtige foto's trouwens! Mooie sfeer en kleuren.

    ReplyDelete
  5. Ja, kjenner meg veldig igjen...

    Ting blir ikke som man tenker og det kan være litt stressende. Du har så superfine ting Marianne! Flott at unger overalt for lov til å leke med de :) Håper du får tid og rom til å utvikle noe nytt som du også brenner for.

    Fin uke til deg :)
    Siw

    ReplyDelete
  6. For noen sjarmerende bilder av dine skjønne ting.
    Du er så flink og inspirerende.
    Blir alltid glad her inne :o)

    Håper du får en fin uke full av tid :o)

    ReplyDelete
  7. Må bare fortælle dig, at jeg elsker de ting du laver! Jeg sluger billederne råt, og du giver mig SÅ meget inspiration. Fantastisk blog, som jeg altid elsker at se, at der er kommet et nyt indlæg på.
    Kh Barbara

    ReplyDelete
  8. wat een heerlijke spulletjes allemaal! En ja ook hier heel herkenbaar..... Ik probeer altijd met lijstjes te werken, zodat je dingen kan afstrepen. Maar hoe dan ook blijven die avonden te kort voor alle dingen die ik wil doen....
    Suces!

    ReplyDelete
  9. Oh, wat herken ik dat momenteel ook zo hard. Positief blijven denken! En stap voor stap alles afhandelen. Als je ze producten zo graag willen, dan zullen ze wel even wachten. x

    ReplyDelete
  10. Thank you all for the kind words. Don't worry!! I will get through this and soon you will see some new stuff here at my blog.

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)