05 July 2011

It started with one flower...

then came number two, then tree, four, five……..and ended up with 16 small skirts for a little dance performance tomorrow evening. They are going to look so cute all of them, and I am very curious to see how their dancing will go? Can they remember what to do? and where to go? or are they too nervous to do anything? Only time will tell and I believe that it will be a great show. I am proud already, but they are my girls, so how can I be anything else than proud?






4 comments:

  1. 16 rokjes...pfew hé, wat een werk moet dat geweest zijn! Maar ze zien er ontzettend schattig uit :)..vooral die foto waar ze opgestapeld zijn, is een mooi plaatje geworden!

    En logisch dat je trots bent, dat zou ik ook zijn...zo ben ik ook altijd zenuwachtig voor ze, wat ik voor mezelf nooit ben, gheghe...zo raar..Genietse voor allemaal van de dansuitvoering morgenavond!

    Fijne dag :)

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Ik krijg zin om 'er even aan te zitten', even duwen op de stapel om te voelen hoe het veert. Dit roept om kleine uitgelaten meisjes. Veel plezier morgen!

    ReplyDelete
  3. Hoe mooi en die kleur! Is dit moeilijk om te maken? Is er ergens een handleiding te vinden? Dank je wel!

    ReplyDelete
  4. Joppe:
    Nee ik heb nergens een handleiding, sorry! Maar als je serieus graag wil weten, hoe ik ze heb gemaakt, wil ik het best uitleggen. Stuur me gewoon een mail en dan hoor je snel van me.

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)