10 July 2011

Busy days

Arhh!! It has been some busy days lately. I finished the skirts for the dance performance and haven’t been at the computer since.

Wednesday evening was the grand finale and my girls looked so cute and they made me so proud. They love being on stage and I could see that they loved dancing together with all the other girls. A great night it was!

The next day was also an important day. Then they had a big musical performance with their school, also in the evening. They didn’t have any roles but were singing in the quires. Also a great night.

And then the weekend has been filled with big family come together year event. A great weekend but also late for the kids. I could feel that the girls were tired today. They got very easily angry at each other or at us without any reason, and then I know that they now really need a long, good night sleep. They still have two more weeks to go before the school vacation begins here in the north of Holland. It takes like forever this year. For me it’s so strange to start the school vacation so late, but here in Holland its normal! Can you believe that? So we have to hang it for now and just enjoy what the days bring and before we know it (I Hope) it’s our turn to leave for holiday yeaaa!!!

Here a little peak from their dance performance.










5 comments:

  1. Owh, wat leuk! Nu kan ik zien hoe de rokjes bij de meisjes staan....so cute :)

    Fijn dat iedereen heeft genoten en ja dat is ook iets om trots op te zijn he?!

    Ik herken het hoor, dat als de kids te laat naar bed gaan of het een poos heel druk is geweest, dat ze dan zóó sjachrijnig zijn alsikweetniethoenaariedereentoe...Idd...even maar weer een goede nachtrust geven en ze zijn vaak de volgende dag weer zo fris als een hoentje :)

    groetjes!

    ReplyDelete
  2. Altijd fijn om te horen dat kinderen toch op dezelfde manier reageren. (Ook weet ik dat het niet altijd aan de opvoeding ligt) en ik denk dat ik ook nu naar bed ga om ook zelf lekker uitgerust te zijn. Ik heb dat ook nodig denk ik, net zoals de meisjes. Morgen wordt gewoon weer een leuke en gezelige dag :-)

    ReplyDelete
  3. Jeg kom lige forbi din blog, og ser at du bor i Heiloo. Min far er fra Holland og vi er derfor kommet der meget, og faktisk skal jeg til Heiloo camping i starten af august :)
    Det er efterhånden nogle år siden jeg var i Holland, så jeg glæder mig rigtig meget. Er der mon noget i området jeg bare SKAL se?
    Jeg lurer lige lidt mere rundt :)

    ReplyDelete
  4. Hej Diktesoph,
    Som verdenen er lille! Hvem kommer til Heiloo på ferie ville jeg sige i første omgang, men det er faktisk et ufatteligt dejligt grønt sted her og tæt på havet. Hvis du kommer i starten af august er der i Bergen (som ligger meget tæt på) noget de kalder "Lichtjesavond" (Lampe/lys aften) hvor alle gader og vinduer er fyldt med stearinlys og små lamper. En hyggelig og afslappet stemning hænger der overalt og er afgjort et besøg værd. Derudover er der Alkmaar, som er en dejlig by at shoppe i. Fredag formiddag er der ostemarked på gammeldags vis hvor de løber rundt med store runde oste. Mere et show end et marked med måske skæg at tage med når man nu er i nærheden. I Heiloo er der ved stationen en skandinavisk forretning som hedder 'Huset' Det er blandt andet en dansk pige som har den sammen med en hollander. Ellers ved jeg ikke rigtig hvad der interessere dig. Egmond aan zee er også en hyggelig lille by ved stranden med små skønne forretninger og markeder et par gange om ugen. Mener der er hver torsdag de har det de kalder 'Braderie'. Håber du kan bruge det her til noget? Jeg er selv på ferie fra i august, så chancen for at vi løber ind i hinanden er nok meget lille. Men rigtig god ferie.

    ReplyDelete
  5. He he, du nævner meget af alt det vi skal se, og i øvrigt har besøgt i alle årene. Alkmaar er yndlingsbyen! Jeg eeeelsker det bare. Vi er faktisk kommet på campingpladsen siden jeg var 2 år gammel, senere på Akersloot (?) - Falckhotellet. Jeg har ikke været der siden jeg var 10, så jeg glæder mig meget, selvom jeg ikke er det store campingmenneske.
    Jeg har badet meget ved Egmond aan zee, har en fin Oilily taske købt i en af de hyggelige butikker også :)
    Yeeees, jeg glæder mig endnu mere nu.
    Tak for dine gode ideer!! Det der Huset, det er jeg nødt til at finde og se hvad er for noget.
    God ferie til dig i august og tusind tak for dit lange fine svar!! :)

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)