09 June 2011

I feel like a.....

little 'give awaaaayyy!!'.....

Two foto frames made of handmade felt in true retro style.

Would you like to have one of these hanging in your home somewhere? For your child maybe? Look further for more instructions how to participate.


And here are the rules. Just like the last time.

You can get…
1 ticket –if you leave a comment
2 tickets – if you become or already are a follower of Dig&Mig
3 tickets – if you place a link on your own blog to Dig&Mig or the ‘Give away’ button here on the right. 
Everyone can join, but if you don´t have a blog; please remember to put an e-mail address in your comment, so that I can get in touch with you if you are the winner! The deadline is 30-06 2011. The first of July I will draw a winner
!!!  And don’t forget to write which one you prefer.


33 comments:

  1. Hej Marianne..
    Jeg nupper lige 3 lodder, for de rammer vil jeg frygteligt gerne vinde.. :)

    ReplyDelete
  2. Hej:-)

    Looooovely! I woud like to participate with 3 tickets and keep my fingers crossed for the green one.
    Hope you´ll have a lovely day.
    Anita

    ReplyDelete
  3. Hi, I'll take two tickets! The green one would look great in my office with the kids photos in it!

    PS: If you have problems commenting do not use your Google account, but an open one!

    ReplyDelete
  4. De er da lige mig - Jeg skynder mig at deltage med 3 lodder:-)

    ReplyDelete
  5. Digger Knorrkoppen under her. For et funn!

    Hurra for en fin giveaway. Jeg trekker 3 lodd tusen takk. Jeg vil gjerne ha den rosa hvis jeg vinner. Klæm

    ReplyDelete
  6. Hold da op nogle skønne rammer...de vil passe perfekt her i min stue... :o)
    Jeg smider 2 lodder i puljen... :o)

    ReplyDelete
  7. Hvor er de rammer da skønne. Jeg er med på to lodder.

    Jeg har problemer med at kommentere fra min profil, så jeg er gået "undercover". Håber det er ok :)

    MVH
    Mette
    http://mettesmatrikel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hvor er de skønne! Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie en inspirerende blog heb je gemaakt. Bij deze heb je er een volger bij.
    Wish me luck... Ik doe graag mee met deze give-away met 2 tickets.

    ReplyDelete
  10. Het is lastig kiezen, maar ik ga toch voor de groene. Ze zijn allebei echt super!!
    Ik ga voor drie tickets, ik zal zo even een link op mijn blog zetten.
    Groet!

    ReplyDelete
  11. Sååå fina! 2 lotter till mig, tack! Om jag skulle ha turen att vinna önskar jag den rosa!

    ReplyDelete
  12. Jeg putter 3 lodder i puljen. Jeg kan bruge begge rammer, jeg har både en pige og en dreng ;O)))

    ReplyDelete
  13. OMG!!! beautifull blogg and wounderfull give away 3 tickets for me and i would love the pinkframe :)

    ReplyDelete
  14. Jeg smider 3 lodder i puljen og drømmer hede drømme om den pink ramme

    ReplyDelete
  15. De da vildt søde.. jeg deltager med 3 lodder link her http://www.wooz.dk/?page_id=3001 og er allerede fast læsere

    ReplyDelete
  16. Hvor er de fine! To lodder til mig, tak.
    Og jeg er vildest med den grønne.

    KH
    Anna

    ReplyDelete
  17. Oh, zo leuk! Ik hou van retro. Het groene vind ik de leukste. Ik ben ook volger geworden!

    ReplyDelete
  18. - Leave a comment: Check!
    De groene vind ik het mooiste.

    - Become a follower: Check!
    Met veel plezier!

    - Leave a link: Check!
    Kijk maar eens hier -> http://misspatee.blogspot.com/p/toffe-give-aways.html

    ReplyDelete
  19. 3 lodder tak. :)

    Og vil helst have den pink øverst. <3

    ReplyDelete
  20. Hei Marianne,
    Jeg fant fram til deg via en link hos ReVinyl. Jeg elsker glansbilder og retrostoffer, så disse rammene fallt helt i min smak. Gler meg til å kikke videre nedover bloggen din.
    Jeg vil gjerne ha 3 lodd, og krysser fingrene for vinnerlykke her hos deg.
    Hilsen Sølvi

    ReplyDelete
  21. 1 lodd på meg! Om jeg vinner vil jeg gjerne ha den grønne :)
    klem

    ReplyDelete
  22. Hej Marianne,

    Ik sluit mij graag aan bij het rijtje gelukszoekers! Roze is mijn lievelingskleur, Fijne dag. Suus

    ReplyDelete
  23. Hvor er de fine.... Skynder mig at smide 2 lodder i denne give away.

    Krydser fingre og håber jeg vinder. I såfald fortrækker jeg den grønne, som vil passe fint på sønnikes værelse. :-)

    ReplyDelete
  24. Så søde de er !
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder i kampen om den i pink :)
    Smil fra Mia

    ReplyDelete
  25. Er lidt pjattet med den øverste, gule/pink :)
    Så jeg prøver lykken med 3 lodder!

    PS. Jeg har også gang i en Give away, så kig endelig forbi...

    ReplyDelete
  26. 2 lodder til mig, tak. De er skønne :-)

    ReplyDelete
  27. Godt at du opfordrede igen, for jeg troede da, at jeg havde meldt mig på, men det havde jeg ikke. Nå, men jeg kaster mig ind i kampen med 2 lodder. Skøn give away. TAK og KNUS
    Kate

    ReplyDelete
  28. 1 lod da jeg ikke har en blog.. Den grønne er skøn og passer lige til min yngste søn Sixtens værelse..han bliver snart 2 år og har et grønt værelse.

    koldingkristensen@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Två lotter, jag är följare också.
    Den gröna är finast.

    nettan.klar@gmail.com

    ReplyDelete
  30. super super super, heel heel mooi!. Ik werd volger en heb ook een linkje geplaatst op onze blog !!!!
    http://elieflo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ik bezoek je leuke blog vandaag voor het eerst en ik doe graag mee! Ik vind ze beide erg leuk maar kies toch de 1e. Ik ga je zeker volgen en ik zet een linkje op m'n blog. Groetjes Carolien!

    ReplyDelete
  32. 2 lodder til mig, de er rigtig flotte :)

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)