07 April 2011

Small projects!




Today I want to finish all the little projects I lately have started on. I keep pushing them further and further in the corner of my table and don’t feel like finishing them.
But today is the day!!!...
I may not start something new before these are finished.  But I have so many plans and things I want to do and make. Time is sometimes too short and sometimes I plan to do a lot and nothing happens??? Why?? All excuses. But I keep this message short and have to get started.
Have a nice sunny day and tomorrow I am going to make some women happy with new fabrics from Dig&Mig. Very curios what they will make of it.


3 comments:

  1. Hallo! Leuk blog heb je! Ik herken dit helemaal, bij mij liggen ook allemaal onafgemaakte projekten...dan begin ik heel enthousiast en vervolgens blijft het liggen. De ene keer omdat ik er geen zin (meer) in heb, een andere keer omdat ik alweer druk met een ander idee bezig ben of ik vergeet het simpelweg!

    ReplyDelete
  2. Oh ja dat heb ik ook, soms moet ik mezelf echt toe aanzetten om dingen af te maken, ik probeer ook eerst iets af te maken voordat ik aan wat anders begin, en dat is niet altijd makkelijk.... Wij creatievelingen lopen over van ideeën en enthousiasme... heel herkenbaar ;)

    ReplyDelete
  3. Leuk om te horen dat ik niet de enige bent met dat probleem. Maar ik heb mijn projecten afgemaakt vandaag, en morgen kan ik een nieuwe pakketje met eigen stofjes op de postkantoor ophalen, dus weer allemaal nieuwe dingen gaan maken. Ik heb er helemaal zin in.

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)