30 March 2011

Give away!!

I have these strokes of Dig&Mig fabrics which I am not really going to use for the shop any longer. Well I can always find something to make of them, but at the moment I don’t know. So I thought of making a ‘give away’ because I would love to see what you would make of my fabrics.
The strokes are each 17/19 cm X 62/63 cm.
The rules are like this:
You can get…
1 ticket –if you leave a comment
2 tickets – if you become or already are a follower of Dig&Mig
3 tickets – if you place a link on your own blog to Dig&Mig or the ‘Give away’ button here on the right. 
Everyone can join, but if you don´t have a blog; please remember to put an e-mail address in your comment, so that I can get in touch with you if you are the winner! Your deadline is 8 of april 2011.
!!!  And don’t forget to write which one you prefer of the strokes.


                                 Nr. 1                                           Nr. 2

                                Nr. 3                                           Nr. 4

                                Nr. 5                                         Nr. 6              


Good Luck!!

By the way!! The pictures nr. 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 are from baby-sheets I made. They are just for showing you how the patterns looks. You can win The fabric, ok?


49 comments:

  1. 2 lodder til mig, tak...og skulle jeg vinde, så foretrækker jeg no. 1 eller no. 5... :o)

    ReplyDelete
  2. Hvor er de bare smukke! Jeg kunne finde på MANGE ting at bruge dem til, og jeg ville gerne have dem alle, men hvis jeg absolut SKAL vælge, skal det være nr. 2 - den med englen!
    Tre lodder til mig, tak - og så håber jeg bare!

    KH
    Anna

    ReplyDelete
  3. GORGEOUS!!! nummer 2 og 5 er mine favoritter, 2 lodder til mig tak :-)

    ReplyDelete
  4. Hvor er de bare skønne. Jeg er på en 4´er og krydser alt hvad jeg kan:-)Og så snupper jeg 3 lodder.
    Kh Anita

    ReplyDelete
  5. Hvor er de fine! Jeg vil gerne være med på to lodder, og min favorit er nr. 4:)

    ReplyDelete
  6. Så fine!! Eg vil veldig gjerne vinne, og likar best nr 3 med dei fine indianerane!! Eg tar 2 lodd, og kryssar fingrane:-)

    ReplyDelete
  7. Waaaah dit is te geweldig! Ik hou van die stofjes zeg! Dus ik doe graag mee, hihi :D!
    Ik ga natuurlijk voor de 3 tickets ;) en dus zal ik zo even de button naar mijn bloglandje slepen.
    Liefs Nikki

    ReplyDelete
  8. Hvor er de skønne:-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Har flere favoritter, men hvis jeg er den heldige vinder, vælger jeg nr 3.

    ReplyDelete
  9. Uh ha... skulle nok finde på en masse fine ting - hvor ser de skønt ud!!!
    Krydser fingre og tæer og håber at vinde med 3 lodder!

    Kram B :-)

    ReplyDelete
  10. PS: Hvis jeg er heldig - ønsker jeg mig nr.2 :-)

    ReplyDelete
  11. Smukke!
    jeg er med på 2 lodder.
    Nr 2 og 5 er favoritterne.

    ReplyDelete
  12. Hi! I'm a new follower and I linked your post on my blog!
    I like your style!
    Congratulations for your blog, it is very nice!

    Bye bye, Chola.

    ReplyDelete
  13. Jeg er med på 2 lodder, og hvis jeg bliver den heldige er favoritterne 1 og 6... Har ingen blog selv, så du får lige min mail Johanne.busk@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Hoi Marianne,
    Ga je die onwijs leuke stofjes eruit doen? Wat jammer. Ik wil wel gezellig meedoen, ben al follower (en lees trouw je leuks blogs)maar heb zelf geen blog, gaat misschien nog wel eens komen maar geen idee wat ik erop zou moeten zetten dus voorlopig even niet.

    Ik zou wel graag mee willen dingen voor nr 1, dan kan ik nog een leuk kussen voor Mylou erbij maken voor bij hetzelfde dekbed wat je hebt gemaakt. Dan wordt het een gezellig bedsetje voor de kleine dame.

    We moeten inderdaad nog even een date afspreken, mail je nog wel even apart.

    XX Marjan (Middelhoff)

    ReplyDelete
  15. He wat leuk! Ik ben al een volger en ik zal ook meteen je button op mijn blogje plaatsen voor de 3 tickets! En dan ga ik voor het indianenstofje! Leuk voor de kleine vent.
    Fijne dag!
    Elizabeth
    Crafty Mama

    ReplyDelete
  16. Jeg er med på to lodder og er vild med nr. 1

    MVH
    Mette

    ReplyDelete
  17. Oh, vergeet mn favo stofje :)!
    Ik vind de lila hartjes - paardje - meisje heel lief!

    ReplyDelete
  18. Ha, ik sluit me graag aan bij alle gelukszoekers. Jeg er med på to lodder og jeg ønsker mig nr.1 eller nr.6!
    Suus

    ReplyDelete
  19. Næh, sikke fine farver og søde prints :)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!
    Nr. 2 eller 3, hvis jeg skulle være den heldige.

    - Sara

    ReplyDelete
  20. Wat een leuk blog heb je, ik ben je gaan volgen en doe graag mee voor nummer 2!

    ReplyDelete
  21. Eg vil gjerne vere med! Eg likte mange av stoffa,
    men eg trur eg vel nr. 6.
    2 lodd på meg :)
    Takk for søt kommentar på bloggen min♥
    God helg!

    ReplyDelete
  22. Jeh vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. Min favorit må blive nr 1

    ReplyDelete
  23. Absolutely amazing! I'm going for the 3 tickets. Your button is on my blog here is the address http://nightessie.blogspot.com/p/give-aways.html
    I love the cars nr 4. Love, NightEssie

    ReplyDelete
  24. Så skønne stoffer, du laver! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og vinder jeg, skal det være nr. 2 eller... det er svært at vælge ;o)
    Klem fra
    mette b

    ReplyDelete
  25. 2 lotter till mig, tack! Gillar nr 3 mest.

    ReplyDelete
  26. Iiih.... hvor er de bare fine,
    jeg håber og deltager med 3 lodder,
    og hvis jeg er heldig kan jeg bedst bruge nr. 2, 1 eller 5.

    God weekend

    ReplyDelete
  27. Ih, jeg må være med. 2 lodder på nr. 6. :)

    ReplyDelete
  28. Gorgeous fabrics. I will take two tickets, and I like the dolls on the number 6 best!

    Thanks for the chance of winning so beautiful fabrics!

    ReplyDelete
  29. Jeg er klar på 3 lodder - fantastisk smukt. Vil mægtig gerne vinde nr. 5.

    ReplyDelete
  30. Jeg elsker jo alt der lugter lidt af circus, så nr. 1 ville jeg blive virkelig glad for.

    3 lodder, tak!

    ReplyDelete
  31. Hej Marianne..
    Jeg er med på 3 lodder og synes bedst om nr.1

    ReplyDelete
  32. Århhh hvor fine - allesammen super super fine! Jeg er med på 3 lodder og tror da det skal være nummer 4. De fine biler vil helt sikkert glæde min yngste...
    - der er selvfølgelig også indianeren?? :) Krydser i hvert fald fingre for lidt held til mig og deltager med 3 lodder!

    ReplyDelete
  33. Uha uha hvor er de allesammen flotte! :D Kunne dog utroligt gerne tænke mig nr. 6 :) Er desuden en fast læser, så det giver forhåbentligt 2 lodder til mig :D

    Charlotte@r-team.dk

    ReplyDelete
  34. 2 lodder til mig, tak :-) Jeg kan lide dem alle :-)

    ReplyDelete
  35. Fin præmie. Jeg er med på 2 lodder og min favorit er nr. 1.

    ReplyDelete
  36. Årh - fantastiske smukke stoffer!! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og ville elske at vinde nr. 4, da min søn på 3 er HELT vild med racerbiler! :-)
    Ha' en fantastisk dag.
    Kh. Jane

    ReplyDelete
  37. jeg er bare med, så skønt:)

    ReplyDelete
  38. uhh! De er allesammen virkelig fine! favoritten er nok nr. 3.. (eller 2... eller..)

    Jeg er med med 2 lodder

    ReplyDelete
  39. et enkelt lod til mig.. hvis jeg er så heldig at vinde vil jeg gerne have nr 4 eller 6..

    ReplyDelete
  40. Wow de er fine. Jeg er med på to lodder. Jeg kan slet ikke vælge mellem nr 2 og 3. Puha puha.. jeg siger nr 2.

    ReplyDelete
  41. smukt!! Det vil jeg rigtig gerne deltage i :D

    ReplyDelete
  42. Så fine! Jeg vil gjerne være med, og tar 2 lodd; kommentar og link på egen blogg. Hvis jeg skulle bli den heldige vil jeg veldig gjerne har nr.2 :))

    ReplyDelete
  43. Hvor er de fantastiske! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg elske at få nummer 5. Jeg krydser alt, hvad jeg kan krydse!

    Hvis du har lyst til at kigge forbi, har jeg også en give away i gang på min blog.

    Kærlig hilsen Clara Gry

    ReplyDelete
  44. Jeg er med med tre lodder, og nr 6 er den flotteste, synes jeg :)

    ReplyDelete
  45. Jeg snupper 3 lodder og håber at jeg vinder nr 3 eller nr 4

    ReplyDelete
  46. Hvor er de bare fine, og du laver simpelthen de skønneste ting :-)

    Jeg deltager med to lodder, og hvis jeg vinder må det meget gerne være nr. 5.

    Min mail er: skrædderdal@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Måske kan jeg lige nå det? I så fald vil jeg gerne ha 2 lodder :-) God weekend!
    :-) Bebe

    ReplyDelete
  48. Glemte at skrive at jeg nok mest er til nr 2. Men alle er fine!

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)