28 March 2011

Baaaa baaa!!

This weekend we had a little visitor staying for 3 days. A little lam which is curious to see how all the children at school lives and what they do for fun.
He becomes a member of the family, and we have to write a diary which can be read in the class at school.
The little Lam’s name is Lammetje Brammetje and he is an adventurous lam. He loves children and is not afraid of anything.
We had a very nice weekend together, and Emmelie was so proud that it was finally her turn to have Brammetje. Next to that it was a beautiful weekend with lots of sun, which meant that they could stay outside the most of the time.
I made a little collage of the weekend which I also used for the diary. I thought it could be nice to show here as well. A little pique of our weekend together with Lammetje Brammetje.


3 comments:

  1. Nåh...Det kan jeg huske fra den første børnehave, hvor jeg var pædagog. Der havde vi også sådan en bamse, som kom med børnene hjem på skift. Hvad den bamse ikke oplevede var ikke småting. Dejligt, at I havde en god weekend med...Lammetje Brammetje!! Det der hollandsk er svært. Mestrer du det?

    ReplyDelete
  2. Hej Kate,
    Selvfølgelig mestre jeg det Hollandske sprog. Efter 15 år her drømmer jeg selv på hollandsk:-)
    Det er faktisk slet ikke så svært hollands. Udtalen dog godt! men det kan man også lære med tiden.
    P.s. Jeg har forresten også været børnehave-pædagog hernede og har taget en uddannelse inden for det, men det kreative tog overhånd igen og så har jeg jo mine egne to trolde at passe i stedet for.

    ReplyDelete
  3. Ja, det kreative har da virkelig taget overhånd - og godt for det:-)) Jeg kan da næsten heller ikke forestille mig andet, for du laver nogle helt fantastiske ting og får nogle unikke idéer. Jeg er så vild med dit design.

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)