12 February 2011

Welcome

The last two days a lot of people have joined my blog (thanks to ‘Bare Wunderbar’) which I think is so wonderful. It really stimulates me to go on with this new blog and to get in contact with a lot of nice people who share my interests. So for all you new people… WELCOME and I hope to see and hear a lot from you all in the future.

And for all of you which are already on vacation; enjoy and have fun! I still have a week to go before we are off to Denmark. It has now been more than 8 month ago since we were there the last time. We should have been there for Christmas, but cancelled the day before we should leave because of the bad weather.
So this time it has to work and I have a feeling that my mother is going to prepare some Christmas duck for us, which she has been saving in the freezer for us ever since. We also have to exchange presents which we have for each other, so it’s going to a special reunion this time. I am really looking forward to go home.

6 comments:

  1. Oooh, I do love your blog!!! Everything´s so cute! =)
    Britta*

    ReplyDelete
  2. Hallo! ik ben een van jou nieuwe volgers via wunderbar...jou blog is erg leuk en inspirerend! Groetjes uit Noorwegen:-)

    ReplyDelete
  3. Hoi Fargevandring, Bedankt voor je reactie. Hoe komt het dat je nederlands spreekt?

    ReplyDelete
  4. Hey Marianne

    Jeg Love Love Love dit stof med glansbilled motiver! Det er bare skønt, er det dit eget desigen?? Eller hvem laver det?? kunne du evt. sælge mig noget!
    Sikke meget du har fundet på at bruge det til!
    Din blog er vildt hyggelig og jeg glæder mig til at følge med!

    De kærligeste hilsner
    Jeg håber at i får en god tur til DK.
    Maria

    ReplyDelete
  5. Hej Maria,
    Stofferne med glansbillederne er mit eget design, men jeg må desværre skuffe dig, da det ikke er til videre salg. Jeg får det lavet specielt til de produkter, som jeg vil bruge det til og ikke i store ruller til at sælge videre. På det område er jeg meget kommerciel og vil helst holde det sådan, da det gør mine produkter unike. Men jeg kan godt forstå at de lokker, hvis du er kreativ indstillet.

    ReplyDelete
  6. Det kan jeg sagtens forstå du gør det på den måde, men så må jeg jo bare ind og shoppe nogle puder hos dig istedet for selv at sy dem :o)
    Jeg syndes det er super fedt at du selv designer stoffer til dine ting! Det er virkelig noget vi andre kun drømmer om!!!
    Glæder mig meget til at følge med i din blog!!!
    Tak for svaret!
    Maria

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)