08 February 2011

New fabrics finally


Today I finally received my package from Spoonflower in The States. I have been waiting a long time for it and today it finally came. But I had to pay EXTRA taxes before I could get it. I hate when they do that! It is so difficult to know when I have to pay extra or not. Sometimes I do and other times I don’t.??? Make me wiser!!
Anyway the fabrics I received are my own designs. It is so nice to see and try that out. These fabrics are only samples this time. I am working on some new products with some new fabrics and these might be used for that. But I am not going to say too much about it. It will only be a sneak preview for you here. When I have worked it all totally out, I will show you more of course.


3 comments:

  1. Wat een mooie stofjes! Ik heb pas geleden ook iets bij spoonflower besteld, hoop niet dat ik belasting moet betalen :(! Hoe gaat dat dan, houden ze dan gewoon aan de deur hun handje op of moet je het bij het postkantoor betalen ofzo?
    Ik snap ook nooit hoe dat allemaal zit...
    Liefs Nikki

    ReplyDelete
  2. Nikki, Ja! in principe staan ze gewoon voor je deur met het pakketje en de hand uit. Betalen! of je moet het op het postkantoor komen ophalen. Ze hebben dan een brief bij je waar erop staat dat TNT aangifte voor mij heeft gedaan en belast me conform onderstaande specificatie, bladibladibla.. Leuk he? Het heeft volgens mij toch wel iets te maken met voor hoeveel geld je wat importeert. Ik heb geprobeerd het uit te zoeken, maar werd niet echt veel wijzer omdat het niet altijd gebeurd. Dus ik hoop altijd een beetje stiekem op dat ik vrij loopt. (wat ook vaak gebeurd)

    ReplyDelete
  3. Aha! Hmmm toch zou het wel handig zijn om te weten wanneer je bij moet betalen... Ik heb mijn stofje vandaag binnen gekregen van spoonflower, maar het was maar 1 fat quartertje dus gelukkig niet bijbetalen, hihi. Ik ga het ook is proberen te achterhalen en mocht ik er wijzer van worden laat ik het je weten :D!
    Liefs Nikki

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)