17 February 2011

'My first toolbox'

Today I want to introduce you to my newest product “my first toolbox”. I have been working on it for some day’s now, before I was totally satisfied. But now I think it’s perfect to my shop.

I always hear a lot of reactions from people when I am on a market or fair somewhere, that there is never enough for the boy’s. I really try to make it even, but it is difficult I admit.

But this one should make a lot good again I hope. My experience is also that people don’t see the boy things I have, because their expectation is not there. And because the girl colors always are so cute and bright.



This product is not yet in my shop. But in a few weeks it will be there. I am also going to order some more of the fabric so I can make more of these cute toolboxes.

I can by the way tell you, that the tree tools are all filled with soft stuffing. One is with a little bell in it, another with crispy plastic in it, and the third is with labels to play with. Tree different toy’s in one toolbox.


7 comments:

  1. Hej Marianne...
    Hvor ER den fed... Virkelgit sjovt tænkt.. min Carl Emil har 1 års fødselsdag på lørdag, da ville den have været perfekt, men det er vist alligevel for sent.. Melder mig lige ind i shoppen.. virkeligt godt tænkt igen altså.. :)

    ReplyDelete
  2. Lovley! My baby boy would love that one! :-)
    And à really nice blog You have. I'll be back. :-)

    ReplyDelete
  3. FABELAKTIG :-)
    Du har herved fått en ny fans :-)
    HS

    ReplyDelete
  4. Supercool, Marianne! Jeg er heller ikke for snild til at få tænkt på drengene. Jeg bilder mig altid ind, at det er fordi jeg udelukkende har piger, men imellem os sagt, så er det vist i virkeligheden fordi jeg synes der tit går trafiklys i den, hvis det skal være lidt mere med pang på til drengene.
    Nåmmen, jeg synes i hvert fald, at den her er vildt sej. Tror endda mine piger ville synes den var sjov at lege med ogsså:)

    Ha en dejlig søndag!

    KH
    Lis

    ReplyDelete
  5. Helt utrolig fin. Jeg har tilladt mig at låne dit billede med glansbillede-børnene og linke til din skønne shop. Håber det er i orden. Jeg er så vild med dit univers:-)

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment. I would love if you would. You can write in English, Dutch or Danish, (Swedish, Norwegian, German or French I will understand as well but can't write it myself)